Ve výuce nejraději a s největším užitkem navazuji na mé poslední zaměstnání simultánního (kabinového) tlumočníka. Protože v kabině je potřeba se naprosto soustředit jak na řečníka, tak na posluchače, obě strany brát vážně a zůstat přitom v klidu. Zkrátka být tady a teď. A to je taky to, o co ve vyučování jde…
Mám za sebou už poměrně pestrou pracovní kariéru, v průběhu které jsem se - ač formálním vzděláním teolog a religionista - věnoval převážně vzdělávání dětí i dospělých. Přes skauting, zážitkovou a waldorfskou pedagogiku a skandinávský vzdělávací systém nakonec ve výuce ale nejraději a s největším užitkem navazuji na mé poslední zaměstnání simultánního (kabinového) tlumočníka. Protože v kabině je potřeba se naprosto soustředit jak na řečníka, tak na posluchače, obě strany brát vážně a zůstat přitom v klidu. Zkrátka být tady a teď. A to je taky to, o co ve výuce jde...